fredag 19. august 2011

Mot riktig retning!

Blessings!!

Wow! Laang tid siden siste update, det ekke mange av dere, men noen få har faktisk titta innom her i sommer, det settes pris på!!
Jeg har hatt alt for mye å gjøre med masse skating, og også en del kunstprosjekter..

Idag har jeg vært i Lillestrøm der min gode venn og mentor Stian Sannerud jobber med et kjempespennende prosjekt som jeg var så heldig å bli spurt om å dekorere litt for..
Jeg fikk med meg Lasse Nøkleby som wingman og vi gikk løs på den ene veggen i lokalet med stor entusiasme i dag morges.

Her er noen bilder:

"Lasse er pån med maskering"

"Første skisse på veggen"

"Begynner å ta form"

"Det ferdige resultatet."

Sinnsykt stoka på å få gjøre slike prosjekter med folk jeg kjenner og som er stoka på det jeg driver med og hjelper meg utvikle meg videre.. 
Setter kjempepris på alle de gode orda jeg har fått av folk som har fulgt med på bloggen her, på det jeg legger på Twitter og på Face. 

Det er en del ting som kommer ut nå som blir til salgs, og jeg håper det er interesse for det!
Ta gjerne kontakt om du kunne tenke deg noe lignende som det vi gjorde hos Stian også, det er alltid morro å stuke litt ute blant folk!

Fred og kjærlighet!

1 kommentar:

  1. Syyyyyykt bra arbeid Geir og Lasse, Utrolig fint å se ikonet ditt i en sånn setting; virkelig spot on som graff piece, vær stolt! dette er truly awesome! Bøyer meg i støvet! synd jeg ikke rakk å bli med og retter et realt spark mot egen bak. Bless!

    SvarSlett