mandag 25. juli 2011

Update på Livet.

Blessings!

Det har vært en stund siden en oppdatering nå..
Hendelsene i Oslo har vært utrolig krevende for hele samfunnet, og også for min egen del..
Jeg håper man kan komme ut av dette sterkere enn før dette skjedde..

Ellers har jeg jobbet med en del malerier. Jeg har gjort en del sjablong greier som iløpet av et par dager vil komme ut på siden her.. 
Det er en veldig spennende periode fremover med masse forskjellige events, blant annet NM i Larvik og forhåpentligvis skal jeg få vist noen av bildene mine et par steder..

Slenger ved et bilde av bryllupsgaven til Skåre parret som giftet seg og fløy avgåre før alt gikk til helvete her..
"Weapon of Choise"

Oh yeah, så har jeg fått årna instagram, så om du ikke følger meg på twitter (@brettkunst) eller på facebook sia mi, så måru få igang det, for der kommer det ut mye morro og mye rart.
Jeg håper dere som leser detta har kommet dere greit igjennom helgens hendelser og at dere fortsatt vil lese bloggen min fremover..

Fred og Kjærlighet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar