torsdag 14. juli 2011

Collection of Spring memories.

Blessings!

I våres og tidlig i sommer lusket jeg mye rundt med mitt Werlisa kamera, samt ett Nikon F30 (??) gammelt speilreflekskamera jeg fikk lånt..
Resultatet er et par filmer jeg ikke har fått fremkallt før nå, og gleden var stor over å få dem her denna uka, så da deler jeg en del av dem med dere... 

Stort sett bilder som dokumenterer en ikke for begivenhetsrik hverdag og folka jeg lusker mest rundt med.
Den uredigerte, ufreshe, kornete sannheten..

 "En hest vi fant på et skatemission"
 "Alex Holm - BS Disaster"
"Mesjæl - Fs Rock"
 "Micki"
 "Skeptisk Andreas"
 "Antenne sarru?"
 "Ingen Elg i solnedgang"
 "Jay"
 "Got Hair?"

 "Gutta på tur!"
 "Stian Sannerud"
 "Sign Here"
"Søl!"

Jess! Mer der det kommer fra, men om du tenker "Detta var rævva!" så sku du sett de andre bildene..

Fred og Kjærlighet!

1 kommentar:

  1. Der var bildene ja, ser super nice ut! Gleder meg til å se litt nærmere på dem og ikke mobilskjerm og høre vikke bilder som er fra hvem kamera. Flinkis Geir ihvertfall!!!:):) likte dem:)

    SvarSlett