fredag 1. juli 2011

Photomission i Fr.stad.

Blessings!

Som et avbrekk i skateskole rutinen i Askim fikk jeg hoocket opp med Photo-G Arnfinn Grindvold (ArnfinnG på twitter) for å skyte bilder..
Fordi anklen har vært messed up en stund har det vært dårlig med skikkelig produktiv skating, så det var godt å komme seg ut i gata og føle seg levende..
Når ruskeværet meldte seg endte vi opp under ei bru i Fredrikstad der de lokale gudfarene har støpt opp en quarter/wallride med skikkelig røff vibe.. 
Ujevnt og med masse cracks, og like mye sjel, var det perfekt for et bilde..

"Finni pakker ut, assistert av min kusine Melise"

Jeg skrudde opp noen 52mm Satori Lowriders for å ha litt mer å gå på pga mye cracks, og så var session i gang..
Wallriden var i minste laget, så det var vanskelig å få bretta ut den tweaken jeg ville ha uten å smelle i taket og miste kontrollen, men etter en gjeng med bilder, forskjellige tweaks og fundering kom vi frem til et fett bilde..
Jeg digger personlig tweaken utrolig godt på dette bildet, det er en god blanding mellom Brent Atchley og MJ, og var akkurat slik jeg hadde sett det for meg..
 Switch wallride er et trick jeg har tatt et par bilder av før med tucknee, men dette er nok den jeg har likt best til nå, og enda mer stoked på at akkurat den råeste tweaken også blei landa cleant.. Personlig veldig viktig..

" Geir Myrvang - Switch wallride"

Fred og Kjærlighet!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar