fredag 10. juni 2011

2000 views og en hyllest til style!

Blessings!

I går tippa det 2000 views på under en mnd på denna bloggen..
 Det er ganske lættis.. setter pris på den tilbakemeldingen jeg har fått fra folk, samtidig etterlyser jeg gjerne flere tilbakemeldinger! Så veit jeg mer hva jeg burde endre på her..

Detta inlegget blir en hyllest til de som har inspirert meg på skateboard og livet ellers.. 
I en skateverden der flip in flip out shit i sneglefart eller suicidale hopp ned megatrapper er blitt standaren, holder et knippe karer det så sinnsykt nede bare ved å få tricksa de gjør til å se heeelt nydelige ut, og også evnen til å velge akkurat det riktige trickset til spoten..
Det er mange der ute med style, men få som gjør det unike lille ekstra som skiller de fra mengden med spreadlegs 3flips..

1. Karl Watson
Jeg har vært stoka på stylen til Watson i mange mange år.. måten han får skatinga til å virke leken, lett og positiv samt noen enormt kreative kombinasjoner gjør den så sinnsykt underholdene og inspirerende..
I tillegg er han en tvers gjennom hyggelig kar som gjør masse positivt for folk som har det vanskelig i livet..


2. Kenny Reed
Kenny har gjort en hel greie med det å reise verden rundt på skateboard.. Husker fra gamle On Video mags. at det var reportasjer om flere av reisene hans til forskjellige rare steder.. En hver Reed part er fyllt med style og helt unike spots.. 
Har hatt gleden av å treffe og henge med Kenny noen dager i Oslo, og han er en enormt rå kar med masse humor og stoke..


3. Josh Kalis
Josh Kalis har hatt samma stylen siden tidenes morgen.. Det er helt rått at mange av partsa hans fra 90tallet hadde vært like aktuelle nå, så rå har Josh alltid vært..
Den første skatefilmen jeg fikk meg var "The Sixth Sense", der Josh har en sinnsykt rå phillypart med masse Love footage, gjestetricks av Stevie Williams og helt rått soundtrack fra Company Flow.



Lista kunne gått on and on, men jeg kuttern der..
Så stoka på skating nå at det er helt vondt.. Meldt pent vær på søndagen da.. YEAH!!

Takk for titten, keepem coming! 
Fred og kjærlighet!! OG god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar