torsdag 23. juni 2011

Boards & Arts oppe og går.

Blessings!!

Yess.. Da var faktisk tiden moden til at jeg har opprettet mitt egent enkeltmannsforetak.. 
Boards & Arts er nå registrert i brreg og alt er på plass..
Fokuset blir på skating/instruksjon og "kunsten" jeg lager både for salg og som oppdrag.
Det er veldig spennende med oppstart og jeg er glad for å få mye hjelp og støtte og gode råd fra
alle mulige folk, så det er veldig hyggelig.. Takker for det..

Logo, nettsie og alt slikt kommer etterhvert... Blir noen spennende uker fremover..

Dagen er blitt brukt på Oslo Live.. Der jeg pga den herpa anklen har fungert som filmer for Tacky.no.
Stoka på å kunne henge ut med godtfolket og filme og ha det morro, men savner virkelig å komme meg skikkelig tilbake på brett... og det har bare gått en uke siden jeg tråkka over..



In other news!!
Slaughterhouse.no er oppe og hopper endelig..
Ta en titt på nettsia og sjekk ut alle de mulighetene Slaughterhouse kan stille med..
Stoka på å være en del av denna hyggelige gjengen..



Fred og kjærlighet!

1 kommentar: