lørdag 4. juni 2011

Out in the woods session.

Blessings!

So.. man skal ta et bilde som ikke ligner på alle andre bilder... 
Alex Holm var så grei å inkludere meg (og en del a mine sponsorer) i produktguiden til playboard.. Alex var hypp på å gjøre noe helt spesielt, og da veitn at jeg absolutt er med på det værste.. haha

Vi fikk med oss Arnt, Thomas Buvik og en stakkars modelljente med navn Iman Kerigo på shooten, men trur ikke egnetlig noen av de (eller oss) visste helt hva vi gikk til..

"Reidar reiser snart"

Vi endte opp i skauen, midt mellom ingenting og et annet ingenting.. med tilgang på masse matrialer og godt pågangsmot begynnte vi brainstorme om hva som var en "god" ide å gjennomføre ute i ingenting..
Til fant vi en rå linje mellom to trær som endte i ett siste litt større tre.. Perfekt til å bygge opp en quarter intill..
"perfekt er kanskje ikke ordet"

Tingen endte opp Supersketchy, og jeg begynnte innse alvoret av hva jeg hadde begitt meg ut på.. i tillegg kommer Alex og nekter meg gjøre et trick jeg har safe.. (takk skarru ha).
"Hard workin guys"

Stoka på viben, alt for mye Rockstar energydrinkgreie og et par slam etter, satt trickset i boks. Men det måtte hvertfall 3-4 til for at vi skulle alle være fornøyde med bildet..

Etter alt og alle var tatt bilder av, mygg var mette og Arnt var dratt hjemover for å jobbe ordentlig jobb, endte vi opp med en helrå session på den sketchy tingen, der Thomas endte opp med en mengde sketchy ass tricks og en MVP tittel.. Helt rått..
"ræva mobilbilde feeble fakie"

Alt i alt en awsome dag og session.. Denna konstruksjonen har jeg tenkt på lenge, så var gøy å få gjennomført den og fått ett rått bilde, noen råe tricks og goodtimes..

Og takk til Alex som gadd kjøre oss til Oslo igjen.. haha

Fred og kjærlighet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar