fredag 13. mai 2011

En vase sa du?

Hola!
Yeah, okay.. Velkommen til bloggen min... igjen..
Veit ikke helt hva som skjedde, men det viser jo til mine enorme datakunnskaper..
Yeah... så da begynner jeg på nytt med et innlegg.. denna gangen om en av mine kunstprosjekter..

Denne vasen laget jeg for en god stund siden..
Den er egentlig ganske enkel og greit laget.. Malingstusj på plastvase..
Akkurat denne vasen er kjøpt av Eirik Aspaas. En rå skatefotograf fra Horten med et godt øye, så hyggelig at han falt for denne lille piecen.
"Vulkanvase"

Som sagt, denne er solgt, men lignende kommer nok i nærmeste fremtid, eller kan "bestilles" ved å ta kontakt på mailen min..

Helga skal brukes til å skate, filme og chille med gode venner i Oslo området...

Fred og Kjærleik!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar