søndag 22. mai 2011

Partners in Art.

Blessings!

Fant et bilde av julegaven jeg laget til modern og fatter til jula 2010.
Definitivt ett av de prosjektene jeg brukte mest tid på og som jeg lærte mest av.
Inspirasjonen er hentet fra Ras-Terms, en av mine favoritt kunstnere. 
Han inspireres av etiopisk tegnekultur og har dratt dette inn i street art/graf noe jeg synes ser helt rått ut og har latt meg inspirere tungt av til mine egne prosjekter..
Brettene er gjort med akrylmaling og tusj om hverandre og med stor hjelp fra Skåre som motivator.


Funfact: Begge er laget 100% frihånd uten noen form for førskisser. Dette er veldig min typiske fremgangsmåte på slike prosjekter.... På godt og vondt..

Lignende prosjekter vil bli lagt ut etterhvert og også til salgs og bestillingsprosjekter.. 
Bare ta kontakt på brettkunst@gmail.com..

Fred og Kjærlighet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar