fredag 27. mai 2011

Riding Pumas.

Blessings!!

Forrige dagen var jeg i et bra møte på Telenor Arena..
Der er kontorene til Puma Norge..
Jeg er sinnsykt stoka på å være en del av teamet til Puma, som til nå består stort sett av fri-idretts utøvere og fotball spillere (så jeg ekke akuratt i rått selvskap enda)..
Puma var på 90tallet enormt store i sneakerbransjen, og også veldig populært valg blant skaterne..

For tiden har jeg skata mest på Puma S Mid.
Den er defintivt egnet for skating.. Både godt grep i den vulkaniserte såla, og slitesterk semsket skinn..
Småplukk som ødlagte lisser og dårlige sømmer (som vanlig problemer på skatesko) har jeg ikke opplevet enda..

Ellers har jeg skata denne:
Puma Dallas.
Denne er ikke designet spesielt til skating, men jeg har blitt veldig godt overasket av holdbarheten og grepet i såla.. Den har også veldig god boardfeel uten å bli for tynn og vond å skate stairs i..

Så yeah! Stoked på å ha Puma i ryggen og ser for meg en god sommer med dissa skoa, og anbefaler virkelig at du sjekker ut et par i løpet av sommeren.. Håper å se de i flere skateshops fremover..

Fred og kjærlighet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar