mandag 23. mai 2011

Thanks for watching!

Blessings!!

Kom hjem i dag fra arbeh og skating og fant ut at bloggen har tippa 1000 views mens jeg har vært borte.. Det er sinnsykt hyggelig at folk har vært innom og stuka såppas mange ganger, og setter stor pris på det, og også den tilbakemeldingen jeg har fått a folk..

Detta blir ikke bare ett "skryteinnlegg, men også en henvisning til andre dope ting dere burde sjekke ut.. 

To av mine "brothers in arts", Lasse og Tore har hver sin Tumblr side de oppdaterer.. Disse kara er evig rå på å finne inspirerende artwork på nett.. så sjekk ut:

Skjekk også ut Alex Holm, og følg han på twitter..

Nå blei det stuk med fonten... jaja..

Ellers har jeg fått meg twitter account så det er bare å følge den for den som vil..
Enkelt og greit er brukernavnet Brettkunst...

Oh! Og jeg fikk også endelig bildet fra kolben av mr.Holm..
Siden jeg ikke skal bruke det til noe fornuftig havner det her..
" Nollie Hardflip"
Foto: Alex Holm.

And now to something completely different.

"Stødigheten sjøl.. eller?"

Jaggu!

Fred og Kjærlighet! 
OG igjen, Takk for at du droppa innom!

1 kommentar:

  1. Fett bilde av et fett triks.
    Takker masse for linking til tumblr :)

    SvarSlett