tirsdag 17. mai 2011

Nationalromantikk..

Begynner med å gratulere med vell overstått 17 Mai.
Annet enn en og annen bortkommen russ, ville jeg tro dagen gikk i all relativitet rolig for seg.

Jeg har over helgen tatt på meg ett "hasteprosjekt" fra min søster som er drill instruktør for ett (eller fler?) lokalt korps her ute.
Mission var relativt enkelt, temaet var sjørøver/pirat style, vi ble til slutt enige om en retning å gå, maling ble kjøpt inn og jeg gikk imot noen dager med planlegging/maling.
Mesteparten av tiden ble selvfølgelig skatet bort, så jeg ble sittende oppe i natt til kl.3 for å fullføre.
Slenger ut noen bilder også:

Bakgrunn (spraylakk)
Ferdig skilt på tralla med cdspiller.

I riktig sjørøver vis er alt litt skeivt og ujevnt, men tok ikke oppmåling og symetri så nøye når det er  litt "grunge" effekt man er ute etter..
Drillerne var stoka, søstra var stoka og jeg er fornøyd sjøl fordi bokstaver er værste jeg veit, men gøy med en utfordring, så håper på flere fremover.

Har startet skissingen til et 70x55cm bilde jeg kommer til å legge ut for salg her på bloggen og på fjesboka.
og ellers får dere ha en god skate!

Fred og Kjærlighet

1 kommentar: