lørdag 14. mai 2011

Maling på boks, nye muligheter.

Blessings!
Har siden jeg var kid vært fascinert av spraybokser med maling..
Som "voksen" har jeg latt kreativiteten min utfolde seg på mange måter, og dette har igjen åpnet min interesse for cans og utrykket de gir. Har blitt stor fan av lakken fra Oslo Kunstmateriell. Både Montana og Belton.
Under er bilder av mitt første prosjekt med spraybokser. Ville sette opp platene (takk Skåre) på en litt mer spennende måte enn vanlig, og blei stoka på hvordan det ble.
 Første Skisse
 Begynner fylle.
 Siste bilde tatt.

Jeg vil ikke si meg ferdig enda, men har flere pågående prosjekter samt litt omrokeringer i boligsituasjon, så denne biten er blitt lagt på is til ting roer seg litt...

Har du interesse for denne eller lignende prosjekter, ta gjerne kontakt på brettkunst@gmail.com.
Flere boksprosjekter kommer nok fortløpene.

Fred og kjærlighet!

1 kommentar:

  1. Dette blir helt rått! Gleder meg til å se det ferdig!!:)

    SvarSlett