søndag 29. mai 2011

Logo: Slaughterhouse

Blessings!
Håper helga har behandla dekk bra... 
Selv har det vært mer jobbing enn leiking, men sånn blir det nå noenganger..

Slenger ut en update om en logo jeg gjorde for film/foto selskapet Slaughterhouse for et par uker sia..
En av kara i Slaughterhouse, Arnt er en fast følgesvenn på session, rå filmer og generelt godkar jeg har hatt gleden av å bli kjent med siste halvåret, så når han spørte meg om jeg var stoka på å gjørra en logo for selskapet han er med i blei jeg superstoka..

Resultatet blei en logo gjort for hånd med japans kalligrafi penn.. (penseltupp) og skrifta er lagt inn med illustrator, for jeg håndtegna med en annen font som passa dårligere.. men det løste seg og jeg er stoka på at de blei fornøyde.

"Slaughterhouse"

Gutta var såppas stoka på logoen at jeg har fått gleden av å bli en del av Crewet til Slaughterhouse.. 
Det er basicly en gjeng folk som er stødige i hvert sitt fag som hyres inn når passende jobb byr seg til kara i Slaughterhouse.. Det er jo helt latterlig fett å få backe opp kamerater og også få være med på morroa, så det setter jeg sinnsykt pris på..

Sjekk ut Slaughterhouse på nettsia deres:
Den er for tiden under oppbygging, så følg dem på Twitter dere som kan,

Disse gutta er rå på mediaproduksjon, så er det noe du kan trenge hjelp med eller har interesse av.. 
Ta kontakt med dem..

Fred og kjærlighet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar