tirsdag 24. mai 2011

A Spraypaint Challenge.

Blessings!!

I dag var all about maling.. De to gode brødre, Lasse og Tore hadde hoocket en gig med ett band med navnet "Like rats from a sinking ship".. eller noe i den duren..
Vi hadde jobbet ut en ide om to paneler med "trow ups" og en karakter jeg skulle sette opp av en rotteskisse jeg hadde jobbet med forrige tegnesession..

Da vi møtte opp der, ble det en strek i regninga da min piece plutselig skulle settes opp på ett stykke seilduk og ikke treplater..
Problemet med seilduk (og tøy generelt) er at man ikke kan gå over seg selv med spray på samme måten som paneler, og mye må gjøres "first try".. 
Man bygger opp fra lyst til mørkt mer som akvarellmaling.

"The boys makin it happen"

Men utfordringen ble tatt på strak arm, og med musikken på øra, maska på tryne og can i hånda blei det å hive seg på duken og gjørra det beste ut av det..
Blei ikke værre av at Lasse hadde årna opp en utrolig god vegan wokmix og rundstykker til lunch.. Sånnt blir det gode vibber av!!

"Happy eating"

Under ligger bilder av Lasse og Tores paneler og rotta mi.. Håper å få noen kommentarer på hva folk synes... Folka som lagde video var stoked, og jeg var sjøl fornøyd med resultatet, viben og dagen generelt..

"Tores bombin"

"Lasses panel"

"Bad Rat"

Yes.. Enormt taknemmelig for at gutta tok meg med på denna jobben, tar gjerne igjen den tjenesten seinere!!
Let me know what you guys think! og om noen er intr. i lignende jobber, sleng på en mail!

Fred og Kjærlighet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar