fredag 20. mai 2011

Street days.

Blessings!
Siste par dagene har vært hektiske, men gode..  
I går var begivenhetsrik, med både jobbing, chilling, skateshots og et nytt male "oppdrag"..
Var med fotograf Alex Holm og young-gun Mats Hatlem på mission for å skyte til en kommende greie..
Mats dreper i buer, men var stoka på å få vist litt ekte streetskills, og jeg og Alex la sammen våre mentale spotbøker med millioner av sider, og kom frem til noe Mats var stoka på..
Rollup..

Både jeg og Mats fikk hvert vårt trick.. superstoked på prestasjonen til Mats som virkelig tok noen harde slams...
"Alex er stoka på fangsten"

Til uka blir det maling med Brødrene Nøkleby som er latterlig rå kreative hoder.. Jeg har vært så heldig å bli invitert med på ett av prosjektene deres (eller inviterte jeg meg selv?).. 
Så gleder meg skikkelig til detta!

Fred og Kjærlighet!! og god helg!

ps: Stikk innom åpningen av Saga skatehall på lørdagen om du er i nesodden området...

1 kommentar:

  1. Takk for gode ord bror!
    Gleder meg til å se bildene deres + det andre bilde du snakka om idag.

    Stoka på maling til uka sjæl og er fett å ha med deg på sånt vettu :)

    SvarSlett